середа, 25 листопада 2020 р.

Книги для юних мандрівників

 

Гамарджоба, дорогенькі!

Що це значить? Вах, та це ж грузинський привіт! Не даремно, читачі, зараз я так звернулася до вас, адже хочу розповісти про книги для юних мандрівників: «Листи від пана Тукана з Франції» та «Листи від пана Тукана з Грузії». Пишу я вам з Грузії- країни, де височіють мальовничі гори, достигає запашний виноград і перехоплює подих від запальних танців. Мої враження від Грузії смачні, як хачапурі по – аджарськи.

Boniour, друзі!

Це я, ваш приятель – мандрівник пан Тукан. Пишу вам з країни, де пахне лавандою та свіжоспеченими круасанами, де закохані парочки гуляють під дощем, а сонячної днини можна снідати просто на траві. Я зачарований! Oui oui, це Франція, друзі мої, вишукана Франція.

















 

Немає коментарів:

Дописати коментар