середу, 11 жовтня 2017 р.

День відкритих дверей "Бібліотека моя - радість моя!" Конкурсна програма "Як зірка в небі - Україна в серці"







    З 1-го вересня у районній бібліотеці для дітей пройшов місячник читацьких інтересів"Я читаю, щоб зробити світ кращим!"."Бібліотека моя-радість моя!".
З учнями 6- Б класу СШ №1,класний керівник Журавка Євгенія Олександрівна,було проведено конкурсну програму "Україна-це ти і я"в ігровій формі.
З учнями 5- Б класу СШ №2,класний керівник Кріщук Тетяна Петрівна,та учнями 5-В СШ №2,класний керівник Нагайчук Майя Анатоліївна,було проведено екскурсію по бібліотеці"Подорож країною читання".
Також проведено годину цікавої інформації"Найдорожчі книги у світі"та медіа-подорож "Незвичайні бібліотеки світу".
До уваги читачів були представлені різні цікаві книжкові виставки та багато іншого.

В дитячій бібліотеці пройшов тиждень відкритих дверей"Читаємо!.Знаємо!.Вміємо!."
З учнями 4-Б класу СШ №2 класний керівник Осадча Людмила Володимирівна та працівниками бібліотеки був проведений масовий захід"У душах людських хай палає тепло".
Ішла мова про людську доброту до людей та навколишній світ,про дружні відносини та бажання творити добро.Проводилися розважальні ігри;"Ланцюжок хороших слів".Вправи"Портрет добра".Складання правил доброти та інше.










































Немає коментарів:

Дописати коментар